saya merasakan tidak lagi akan terus duduk menghadapi komputer karat dan mengaratkan diri dan terus berada disini.
terima kepada pereka blog kerana menempatkan dan membenarkan saya untuk datang dan menulis bahan picisan untuk tatapan sendirian.
spm sudahpun berakhir dan saya belum mendapat sebarang pekerjaan.
kepada mummy-mummy yang mempunyai anak dara, silalh jgn malu dan segan, saya berada disini dan risik merisik bolehlah dijalankan. saya bebas dan berasa amat gembira sekiranya saya dihargai.
saya azizul mengucapkan selamat tinggal.
p/s- i dun think abah will connect rumah dgn internet like i used to have. and now, my world just about to spin crazily as the revolution and transition is just about to begin. i am no longer here. bye-bye.
currently berada di old taste bersama kakak tercinta yang baru mengetahui saya mempunyai blogspot. bukan saya tidak mahu beritahu, tapi saya rasa malu. sorry mok-mok!
2 comments:
Aikkk..... baru timbul dah nak tenggelam terus?
Jgn begitu ... belakang parang kalau diasah lagi kan tajam. gunakan lah blogspot ni utk practice your writing skills tu....
p/s Remember, I know u b4 ur become famous ek? hehehe...
haih..how come?
Post a Comment