Buat yang tak tahu, or pura pura tak tahu, aku sudah lama berhenti dari kerja kat office separa gomen tu, aku malaslah nak cerita lagi, sebab one- aku da banyak kali cerita, and two- aku rasa benda itu mcm susu basi. penuh toxic.
anyway, umur aku pun da meningkat, kalau ikut time abah dulu, aku probably tengah expect anak ke-2. tapi sayang, aku selfish, jangan kata nak belanja girlfriend, kucing meow moew sebelah meja pun aku buat derk je.
anyway, aku da 4 bulan masuk sekolah pondok. berbekalkan ilmu yang sedikit dari taska pondok tu.
aku ingat life aku will be more organized.
tapi aku hampa.
ni, aku tengah plan nak bagitahu abah reason apa, aku nak berhenti sekolah pondok.
ughhh
No comments:
Post a Comment