Saturday, January 3, 2015

last day of 2014 (eh da habis da 2014?)

aku rasa mcm cepat sangat tahun ini, ingat mcm baru je 2013, tahu tahu je da 2014? i mean 2015?

aku da 24 years young tahun ni, and kawan kawan aku semua da start climbing corporate ladder, aku je gatal masuk balik sekolah pondok.

menuntut ilmu, takder lah yang rugi.

on a completely different note, kakak aku da berjaya melahir seorang puteri yang comel nya, kalah anak che ta.

btw, baby che ta is so overrated.

and, nampak sangat masa che ta beranak tu make up




kakak aku lepas beranak, aku tgk dia pun, macam aku yang nak pengsan.





------------------------------

anyway, life was pretty good in 2014. i did get little working experience. well, good and bad. i have new friends, and lost few friends.

satu meninggal and the other one.. lets just we part into different ways.


anyway, since aku semakin tua dan makin <s>gemuk</s> aku da malas nak layan bend benda yang memfeninkan kepala. my life is so complicated and living hell buat MA kat sekolah pondok ni.


so i decided to take it slow. benda benda yang menyedikan tu.. aku letak tepilah.


anyway, im in relationship (again) ;p

& azam tahun ni hendaknya, kembali ke sekolah memandu dan habiskan mana mana yang tertangguh.

da 24 tahun harapkan mak pergi hantar ke station bus. hehehe




selamat tahun baru semua, semoga hidup kita akan terus diberkati oleh limpah rahmatnya!



No comments: