Tuesday, September 27, 2016

start kerja next week!

dah hampir dua tahun aku berhenti kerja and sambung cita-cita nak jadi scholar. tapi apakan daya, displin serta intellectualku tidaklah sehebat para scholars yang sanggup hidup dalam kesepian dan kemisikinan yang tegar. thus, MA will be the last stage of syok-sendiri intellectual life. I feel like selling all my philosophy books (mind you, some of the books cost more MYR100) tapi apakan daya, hati tisu tidak mampu mengungkap kata-kata perpisahan kepada bukuku.

and so to speak, Im not going to pursue Phd. the dream to write intellectual books and famous respected journal is shattered. 

takpelah, next life kan ada.

aku baru je receive email from the Library, nak bagitahu aku da overdue pulangkan buku. cilakak, email, takde email pape, tetiba kena pulangkan buku. bencilah uia ni

No comments: