dan dalam kawan kawan aku yang kaya, adalah sorang dua yang humble.
dan yang lain tak guna.
sekarang aku tahu kenapa Tuhan taknak kasi aku jadi kaya.
ye, buat rakan rakan yang tak tahu, tadi aku naik x3. so we all pusing pusing subang cari muka muka yang kite kenal (idea aku lah siapalah lagi). Pusing carlos, make sure nampak muka, ingat nak bukak tingkap, tapi nampak saving plak nanti. takpe, bawak kereta perlahan.
last last duduk kat Murni, ingat nak suruh dia drop kietorang lepas tu carik parking (ye idea aku yang series, tapi aku tak tahu kenapa kawan aku ingat aku maing maing)
and masa balik tadi, hujan baru nak start, and ingat nak stalk orang, kietorang pergi rumah adalah artis yang buat botox tu, and nak pergi rumah rakan sekolah yang buat tattoo.
masa nak pergi jumpa classmate, yes. terbaik ni, sanggup berhenti bukak tingkap, angkat tangan, borak borak jap, lepas tu dia tanya pergi mana,
ye salah soalan.
its dari mana.
tulah, aku dah nampak masa depan aku takkan jadi orang kaya. hehehehehehehehe.
anyway, my dear friend, Selamat Menunaikan umrah, Ingat pergi sana, 1st sekali cakap,
uridu arabaya lanuhu aswad. kam si'ruhuma? tu je, lepas cakap Kam? lepas bayar, ckp Kholas tau.
what a splendid way to spend my jumaatday. heheheheheheheh
1 comment:
jhg
Post a Comment