hye, hehe. siapa nak tahu? saya student uia.
saya ambil history dan tamadun.
lepas ni confirm saya jadi sejarawan.
sebab history kena belajar betul betul.
kalau tak, segala fakta boleh jadi auta.
adeh.
saya ambil 6 subjects sem ni.
serious mcm takut. tapi boleh kot?
intto subjects- communication, political sc, sejarah dan tamadun.islam revealed knowledge- wahyu sebagai sumber ilmu, sains al-quran.
required- bahasa melayu lanjutan.
co-cu- *i pass fundamental knowledge. hehe- study circle 2202. ehehee. tunggu abang carik balik syarahan agama masa abng menang peringkat ngeri. hehehe.
selamat pulang ke tempat belajar.
cuma kali advance sikit.
ke taman budi dan ilmu.
mcm manalah roomate i?
kat sana tetiba rasa mcm cool,
sebab ada rusian, african, iranian, and Chinese.
banyak gila.
anyway, hehe. im Vietnamese. damn.
4 comments:
weh rindu rindu rindu
bila lagi nak merantau jauh-jauh?
cehh orang tu busy lah. :)
sejak bila u viatnamese?
ahahah
sebab azizul adalah my adopted vietnamese brother from another mother :D
Layen- hehe, datanglah nilai. banyak bangau dan bangang kat sana
nadiah- harharhar, one of the foreigner asked me where i came from? Vietnam?
nana, Philippines? Vietnam?
Post a Comment