bugging? what's that? menyerangga eh?
i was about to delete my myspace and facebook acc, nthen again, i dun think i should.
well, i always do something that i eventually regret. tu lah jijol, short term memory and short-term-thinker.
btw i love lana and amy and ifran, ok qawy jugak. and ayen, my beautiful sister.
after a while i've been in not-so-good in mood ; yet now everything is back to normal.
i can laugh to the loudest and still able to make my silly jokes. and they laugh. hahaha, akram.
kembali menulis.
kehadapan layen,
sudah lama kita tidak berkabaran bergelak senda dan rasakan dunia terlalu kecil untuk terokai, dan sejauh itulah kita berjalan. meskipun semuanya berkereta air cond meskipun bapak dan emaknya dan kita hanyalah penumpang menelefon dan menunggu untuk menunggang bersama, dan adakalanay agak menyedihkan betapa lambatnya kita mengambil lesen, namun semua itu terlampau enteng untuk. kita bergerak dengan 5 ringgit terus berjalan ke kl, dan sempat bersiar-siar melihat kota yang tida seberapa.berbekalkan beberapa ringgit kita ke wayang dan ke secret recipe,
semua memori indah saya sendiri tidak tahu untuk mengungkapnya
dan awak tahukan kenapa kita berkawan? sayang awak dan saya akan sayang awak selamanya.
1 comment:
saya sayang awak selamanya.jikalau engkau dilahirkan sebagai bidadari(pompuan lah kan)akanku jadikankau pengapitku di jinjang pelamin.tidak boleh diungkai dgn kata,tidak boleh digambarkan dgn video tape betapa bermaknanya lawak bodoh kau kepadaku azizul kaaruzzaman.sudah penat aku menghabiskan masa bersama faidi si mulut bombastik.banyak cerita baru yg dilemparkannya ke padaku.cepatlah pulang
Post a Comment