beberapa kali aku pesan dekat diri aku, interpersonal communication yakni orang gila yang practice hidup dengan aktiviti aktiviti yang mundane dan cuba untuk menjadi cool dengan semua capability yang aku ada. meskipun, semua capabilities aku terbatas sebab aku memang tak cool pun.
kau tahu tak, kalau kau selam diri aku, or literally translate put yourself in my shoes, aku sebenarnya takut untuk kawan dengan kau. sebab aku takut, lepas ni, akan terjadinya lagi satu drama maniac depression dan denial yang buat aku rasa rengsa hidup ini sempit dengan lagu lagu extreme emo yang buat aku lagi terkenang kan kau.
percayalah, aku sedang cuba sedaya upaya untuk menjadi kawan kau macam dulu. kawan yang kau tak malu untuk mengaku.
seriously, i still miss you. my bestfriend. and tak jumpa pun tak pe. janji aku tahu kau happy.
No comments:
Post a Comment