aku takut.
aku takut untuk bagitahu kau betapa senaknya perut aku, masa kau bagitahu. aku bukan budak medic student yang reti segala fakta dan isi tentang segala bagai organ yang ada dalam badan kau. cuma aku dengar, dan aku tahu. benda tu bukan benda yang baik. aku tak nak google penyakit tu,sebab dulu aku google pasal viral, aku ingat lagi 2 minggu aku hilang dengan janji mortal aku.
I just want you to know, pertama kali aku rasa susah hati. tanak tidur malam. sebab, aku takut. nanti aku rindukan kau.
and I pray the best of you. kau da sihat, kita meroyan macam besok tiada. be strong and get well. I know, you are strong to rock on everything.
please, get well soon :) i love kepam.
2 comments:
:)
kalau senyuman manis kau sarah boleh magically heal kawan aku,
aku frame senyuman kau hari hari bagi kawan aku tengok.
Post a Comment