Extension cerita semalam. hehee,
the initial plan was to watch movie, and somehow we couldnt book ticket through online nor phonecall. we went rainforest but it was too crowded. macam bising sangat plak, and so we changed to Italianniese*
.
while we waiting for our food, my friend start not so wonderful topic,
"weh kau dapat tak invitation pergi deadmaus5 tu?" and i was like err, "pebende tu?"
"beach party at sunway, semua orang dapat invitation on fb"
i was like really? aku bukan orang ke?
"da##il awal awal da spam newsfeed dia." tambah si betty.
so far, I've received various invitation untuk event yang macam
#Fiqh and Juristic Istac IIUM
#dialog orang muda DOM PPSMI kembali lagi
#incoherent of western philosophy ISTAC IIUM
and list goes on..*because I subscribe intellectual youth club from my university.
aku rasa aku memang tak cool pun. patutlah tak ramai kawan. hehhe
and I never received these kinda events. patutlah, I tak cool. hehe
p/s- nama mamat yang scam orang ni raja muhammad hafiz *maksud nama dia tak padan langsung* he had scam few people, so.. be careful people,
nama dia patut tukar, panggil mukazzab (penipu)
p/s- nama mamat yang scam orang ni raja muhammad hafiz *maksud nama dia tak padan langsung* he had scam few people, so.. be careful people,
nama dia patut tukar, panggil mukazzab (penipu)
No comments:
Post a Comment