Thursday, August 25, 2011

aku bukan celebriti

tak pernah sesekali ingin menjadi selebriti yang berbadan tegap, dikelilingi dengan flash, serta mempunyai amoi keliling pinggang, dan, tidaklah juga hamba mempunyai muka yang mulus, serta hakikatnya muka hamba banyak bekas jerawat yang datang entah dari mana. tidak juga pernah mempunya impian untuk  mempunyai sugar mummy, mahupun menemankan mummy-mummy yang suka bershopping dengan baby fishes. hehe

tapi, tapikan., hehehe lepas ni, bolehlah mintak tandatangan. I masuk magazine you know. eeghehehee





yeah, bebeh. That's me. Rendrazaleigh, meh lah minta tangan abe. abe single you know.

hekeleh, gambar seketoi nak suruh orang beli magazine. ni belahlah kau


cosmopolitan- page 84, I da beli, how about you? hehe :)

No comments: